Waar we bouwen aan vriendschappen!

Logeren en naschoolse opvang

Spelenderwijs leren, jezelf zijn en vooral ontspannen. Daar is logeren en naschoolse opvang bij Stichting Breder voor kinderen en tieners op gericht. Daarnaast helpen we zo ouders om de zorg voor even los te kunnen laten. Lees hieronder meer over onze mogelijkheden voor logeren, naschoolse opvang en de vakantieweek.

Logeren

Logeren bij Stichting Breder is leuk voor kinderen: samen met je leeftijdsgenoten op een andere plek zijn. Samen genieten en leren. Voor ouders is het fijn om voor even de zorg te delen met onze begeleiders.

Naschoolse opvang

Wij bieden elke woensdagmiddag en vrijdagmiddag opvang na schooltijd. Op vrijdag is dit tot na het avondeten. We halen de kinderen uit school en brengen ze weer thuis. Tijdens groepsactiviteiten kun je leren en blijven oefenen. Samen spelen, voetballen, sporten, leren ruzies zonder vechten op te lossen, leren klimmen en klauteren. Maar ook je grenzen verleggen en leren voor jezelf op te komen. Dat zijn de ingrediënten die tijdens de groepsactiviteiten centraal staan. De activiteiten stemmen we af op wie meedoen. Verder organiseren we in schoolvakanties dagjes uit waaraan kinderen kunnen deelnemen.

Vakantieweek

Lekker genieten, zonder zorgen en zonder stress. Elke zomervakantie organiseren we een kampmidweek voor kinderen van de basisschool. En voor tieners een vakantieweek.